Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
Případné mimosoudní řešení sporů
Případné spory mezi kupujícím a prodávajícím lze také řešit formou mimosoudního řešení sporu. Pro veškeré spotřebitelské spory, vyplývající z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, je obecným subjektem Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), a to dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Pro možnost řešení sporu v rámci on-line objednávek může spotřebitel využít on-line platformu, která je dostupná na internetové adrese Evropské komise: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo dle čl. 1 tohoto oddílu, je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli výše zmíněné informace také v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).